Skolas darba prioritāte 2021./2022.mācību darbā - skolas darbā īstenot vienotu, kompetenču pieejā balstītu, mācību un audzināšanas darbu.
Sasniedzamie rezultāti.
Izstrādāts vienots izglītības procesa satura plānojums.
Administrācijai izveidot vienotu mācību satura, audzināšanas un pedagogu savstarpējās sadarbības plānojumu.
Darba uzlabošanai veikt korekcijas darba plānojumā un analizēt pedagogu savstarpējo sadarbību.
Uzlabota skolēnu lasītprasme kompetenču pilnveidei.
Latviešu valodas skolotājiem veikt 1.-5., 7.-9.klašu skolēnu lasītprasmes pārbaudi 2 reizes gadā.
Izglītības metodiķim 6.klasē lasīšanas pārbaudi veikt pēc Acadences TM metodikas.
Sākumskolas un valodu jomās izstrādāt lasītprasmes līmeņa aprakstus.
Visās mācību stundās skolēniem veikt skaļo lasīšanu.
Valodas, kultūrizpratnes un pašizpausmes, sākumskolas mācību jomās sadarbībā ar skolas bibliotēku organizēt pasākumus skolēnu intereses par lasīšanu veicināšanai.
Pilnveidotas pedagogu kompetences profesionālo prasmju un savstarpējās sadarbības kontekstā.
Mācību jomu ietvaros organizēt pasākumus pedagogu profesionālās pieredzes pilnveidei un popularizēšanai.
Administrācijai veikt pedagogu profesionālās darbības kvalitātes izvērtēšanu.
Skolas administrācijai organizēt un atbalstīt tālākizglītību un atbalsta pasākumus pedagogu kapacitātes paaugstināšanai.
Sadarbība ar skolēnu vecākiem vienotu prasību izvirzīšanā un uzturēšanā skolā un mājās.
Dažādot sadarbības formas ar vecākiem savlaicīgai informācijas apritei.
Klašu audzinātāji sadarbībā ar priekšmetu skolotājiem un atbalsta personālu informē vecākus par bērnu sasniegumiem izglītības procesā.
Komunicēt vecāku sniegto atgriezenisko saiti.
Galvenie uzdevumi pieņemti 2021.gada 27.augusta pedagoģiskās padomes sēdē Nr.1.